9.6.16

Workshopy transformativní Arteterapie

Spontánní tvořivost může být výmluvným jazykem sebevyjádření a pomoci při hledání autenticity. Naše tvořivost nám ukazuje mnoho o našem Já. Je náročné pustit se kontroly a nechat vyplout na světlo všechny potlačované emoce.

Vyžaduje značnou sílu vůle, abychom se zvedli z našich „nižších“ vzorců chování, slabostí, emocionálního bahna a začali říkat ANO Novému životu. Přestali se pohybovat po sestupné spirále starých nastavení, kdy naše ego nechce, abychom se změnili.


V mé dřívější snaze cítit se lépe jsem sledovala svou kreativní činnost, jak léčí mé emocionální tělo. Tímto způsobem jsem zaměstnala svou duchovní vůli vytvářet život směrem po vzestupné spirále z pocitu beznaděje k pocitu radosti, inspirace a životní prosperity. Může být obtížné fungovat v této době v běžném životě, plnit své každodenní úkoly, natož objevit svou pravdivou podstatu, svou cestu a účel v novém paradigmatu. 

Občas musíme opustit své pohodlí a vydat se pouští intuice, abychom objevili úžasné věci, abychom objevili sami sebe. Tento kurz vás povede, jak používat intuitivní vedení jednoduchým způsobem. Záměrem kurzu je pomoci zvýšit vaši životní energii, vyladit na vyšší časovou osu, být mnohem vnímavější. Arteterapie umožňuje odhalovat ztracené aspekty, které jsou nezbytné pro radostný život.  

Kurz podporuje tvůrčí vize, vidět sebe v novém světle a začít se projevovat vlastním osobitým tvůrčím způsobem v reálném životě. Budeme společně uzdravovat emocionální zranění, nízké sebevědomí, nedostatky, nemožnosti, které vás blokují ve vytváření šťastného života. Přestěhujeme se do vyšších sfér myšlení, odvahy, radosti a hojnosti. 

Tento kurz je určen pro každého, kdo se potýká s různými životními okolnostmi, stejně jako k objevení svého vnitřního umělce a Tvůrce. Získáte podporu pro zaostření, čeho chcete dosáhnout. Uvnitř sebe nosíme neviditelné aspekty pravdivého Já, které je třeba podpořit a povzbudit. Transformativní arteterapeutické workshopy jsou určeny pro harmonizaci a změnu kódů přesvědčení, uvolnit hluboko uložené emoce. Budete se věnovat vytváření vlastního meditativního obrazu jako způsobu harmonizace sebe sama. Jakmile vyjadřujeme sami sebe svobodně, cítíme se svobodní a toužíme po vlastním vyjádření mnohem více. 

Kurzy jsou soukromé a individuální. Jsou vhodné také jako oddech od logického levohemisférového myšlení, trvají 4 - 6 hodin. Začátek v 10 hod. Odnesete si svůj obraz - plátno 40 x 50. Pracujeme na stojanu s akrylovými barvami Pébéo, včetně zlatých a metalických odstínů. 

Cena 5.555. – 
Termín dohodou.
Kontakt: lenkasykorova.art@gmail.com 
Máte-li nějaké dotazy, prosím kontaktujte mě. 

Upozorňuji, že po té, co jste souhlasili se mnou pracovat nebo si nechat vypracovat mayskou matrici, jste se zavázali energeticky a fyzicky tzn., že po té nejsou k dispozici žádné náhrady. Ujistěte se, než tak učiníte, že jste povolání k tomuto závazku. Pracuji pouze s oddanými jedinci!

Vaše pocity z vlastní kreativity: 

Milá Lenko, srdečně zdravím, děkuji za zaslané matrice, a hlavně za setkání s Tebou a za obraz, který jsem u Tebe vytvořila. Syn se nevěřícně ptal, zda jsem obraz malovala sama a byl tím velmi překvapen. Obraz vyfotil, zaslal kamarádce a radostně mi hlásil, že dle kamarádky vyzařuje pozitivní energii. Včera to pro mne bylo všechno velmi hluboké. Brzy si pořídím malířské potřeby, už jsem si je prohlížela na internetu. Od malování obrazu se mi nechtělo odcházet, poznala jsem, jak velký prostor to poskytuje duši pro její vyjádření. Jitka Suchanová

Milá Lenko, chtěla bych vyjádřit velké poděkování, ale slova mi na to nestačí. Mám Vás ve svém srdci a vzpomínám na setkání s Vámi. A je mi krásně. Moc a moc děkuji za vše. Po dnu příjemně stráveném s mými přáteli a po dalším velmi milém dnu s Vámi na kurzu arteterapie se mi život začal měnit takovým tempem, že jsem to nikdy před tím nezažila. Rozpomínám se na vše, co je nutné udělat pro můj další vývoj, jedna věc sleduje druhou. A najednou je tu má jasně zřetelná cesta, kterou mám jít, která mě uchvacuje. Cítím, že tok energie mě nese tím správným směrem, a je mi moc dobře. Řeším vztahy kolem sebe v nesmírné lásce a pokoře. Vše je správně a všichni to tak cítí, především můj manžel. Láska proudí směrem ke mně, jsem jí plná a proudí dál skrze mě ke všem, kdo jí potřebují. Ale je to jinak než dříve. Můj energetický potenciál, který mi dříve slábl, a těžko jsem jej opět vracela do normálního stavu, se stabilizuje. S láskou se lépe orientuje ve svém vnitřní světě a jsem šťastná. Vím, že malování je má cesta, která mi pomáhá udržet zdraví a být zároveň prospěšná lidem. Konečně jsem to pochopila, díky Vám. Posílám Vám fotografii mého již dokončeného obrazu. Hned jsem začala malovat další podobný – je to motýl – naše transformace, která právě probíhá. Ještě Vám chci poděkovat za Vaše denní poselství, jsou nádherná a stále více mi říkají, stále více v nich nacházím nová sdělení. Děkujeme s manželem za kalendáře, které jste nám zaslala. Je v nich opravdu vše, jsme to my, takoví, jací opravdu jsme. Pomohly nám v uvědomění si spousty důležitých věcí a ke zlepšení našeho vztahu, k pochopení nás samých. Děkuji. Děkuji Vám za Vaši pomoc - službu pro druhé, kterou pro nás děláte, každý den, trpělivě s láskou v srdci a pokorou. Přeji Vám nádherný život a splnění všech Vašich přání ve zdraví a spokojenosti.
S láskou v srdci Jana Š. 

Dobrý večer Lenko, nedá mi to a musím Vám znovu napsat pod vlivem pokračujícího působení našeho setkání na arteterapii a současného působení právě uplynulých galaktických portálů. Jsem moc ráda, že jste mě na to upozornila, protože mi to moc pomohlo připravit se na tuto "ždímačku" (alespoň v mém případě :-)), správně to uchopit, pochopit, přežít a použít ke svému posunu. Velkým pomocníkem mi byl také obraz, který jsem si z našeho setkání přivezla. Doladila jsem jej doma ještě turmalíny, fluority, opály, ametystem a kříšťály, a když mi bylo hodně těžko, opakovala jsem si jeho téma i nahlas. Dnes mohu říct, že jsem byla konečně dotlačena k vynesen&a mp;iac ute; na světlo těch věcí, které ve mně už dlouho doutnaly, ale neměla jsem odvahu to vyslovit. Tak teď už je to venku a můžu, společně se svou rodinou, pracovat na jejich proměně. Děkuji moc. Mějte se krásně. Simona